D. ÖCAL And F. AKSOY, "Tüketici Temelli Marka Değeri Kapsamında Bir Nitel Çalışma: Apple ve Samsung Markaları Örneği," Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, pp.119-163, 2020
ÖCAL, D. And AKSOY, F. 2020. Tüketici Temelli Marka Değeri Kapsamında Bir Nitel Çalışma: Apple ve Samsung Markaları Örneği. Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2 , 119-163.
ÖCAL, D., & AKSOY, F., (2020). Tüketici Temelli Marka Değeri Kapsamında Bir Nitel Çalışma: Apple ve Samsung Markaları Örneği. Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, 119-163.
ÖCAL, Derya, And FATİH AKSOY. "Tüketici Temelli Marka Değeri Kapsamında Bir Nitel Çalışma: Apple ve Samsung Markaları Örneği," Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, 119-163, 2020
ÖCAL, Derya And AKSOY, FATİH. "Tüketici Temelli Marka Değeri Kapsamında Bir Nitel Çalışma: Apple ve Samsung Markaları Örneği." Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, pp.119-163, 2020
ÖCAL, D. And AKSOY, F. (2020) . "Tüketici Temelli Marka Değeri Kapsamında Bir Nitel Çalışma: Apple ve Samsung Markaları Örneği." Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.2, pp.119-163.
@article{article, author={Derya ÖCAL And author={FATİH AKSOY}, title={Tüketici Temelli Marka Değeri Kapsamında Bir Nitel Çalışma: Apple ve Samsung Markaları Örneği}, journal={Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={119-163} }