H. İ. Köroğlu And M. C. Pelikoğlu, "ELAZIĞ-HARPUT MÜZİĞİNDE KULLANILAN YÖRESEL MAKAMLARIN TÜRK MÜZİĞİ MAKAM GELENEĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," İnönü Kültür ve Sanat Dergisi , vol.7, no.1, pp.194-209, 2021
Köroğlu, H. İ. And Pelikoğlu, M. C. 2021. ELAZIĞ-HARPUT MÜZİĞİNDE KULLANILAN YÖRESEL MAKAMLARIN TÜRK MÜZİĞİ MAKAM GELENEĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. İnönü Kültür ve Sanat Dergisi , vol.7, no.1 , 194-209.
Köroğlu, H. İ., & Pelikoğlu, M. C., (2021). ELAZIĞ-HARPUT MÜZİĞİNDE KULLANILAN YÖRESEL MAKAMLARIN TÜRK MÜZİĞİ MAKAM GELENEĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. İnönü Kültür ve Sanat Dergisi , vol.7, no.1, 194-209.
Köroğlu, Halil, And Mehmet Can PELİKOĞLU. "ELAZIĞ-HARPUT MÜZİĞİNDE KULLANILAN YÖRESEL MAKAMLARIN TÜRK MÜZİĞİ MAKAM GELENEĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," İnönü Kültür ve Sanat Dergisi , vol.7, no.1, 194-209, 2021
Köroğlu, Halil İ. And Pelikoğlu, Mehmet C. . "ELAZIĞ-HARPUT MÜZİĞİNDE KULLANILAN YÖRESEL MAKAMLARIN TÜRK MÜZİĞİ MAKAM GELENEĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." İnönü Kültür ve Sanat Dergisi , vol.7, no.1, pp.194-209, 2021
Köroğlu, H. İ. And Pelikoğlu, M. C. (2021) . "ELAZIĞ-HARPUT MÜZİĞİNDE KULLANILAN YÖRESEL MAKAMLARIN TÜRK MÜZİĞİ MAKAM GELENEĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." İnönü Kültür ve Sanat Dergisi , vol.7, no.1, pp.194-209.
@article{article, author={Halil İbrahim Köroğlu And author={Mehmet Can PELİKOĞLU}, title={ELAZIĞ-HARPUT MÜZİĞİNDE KULLANILAN YÖRESEL MAKAMLARIN TÜRK MÜZİĞİ MAKAM GELENEĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={İnönü Kültür ve Sanat Dergisi}, year=2021, pages={194-209} }