H. A. Kutlu And B. Ertürk, "E-TİCARETTE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: C2C ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİ KAPSAMINDA BİR ARAŞTIRMA," In SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA GELİŞMELER 1 , Ankara: PLATANUS, 2023, pp.379-409.
Kutlu, H. A. And Ertürk, B. E-TİCARETTE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: C2C ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİ KAPSAMINDA BİR ARAŞTIRMA. 2023. In SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA GELİŞMELER 1 , PLATANUS, Ankara, 379-409.
Kutlu, H. A., & Ertürk, B., (2023). E-TİCARETTE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: C2C ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİ KAPSAMINDA BİR ARAŞTIRMA. SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA GELİŞMELER 1 (pp.379-409), Ankara: PLATANUS.
Kutlu, Hüseyin, And Berna Ertürk. "E-TİCARETTE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: C2C ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİ KAPSAMINDA BİR ARAŞTIRMA." In SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA GELİŞMELER 1 , 379-409. Ankara: PLATANUS, 2023
Kutlu, Hüseyin A. And Ertürk, Berna. "E-TİCARETTE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: C2C ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİ KAPSAMINDA BİR ARAŞTIRMA." SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA GELİŞMELER 1 , PLATANUS, 2023, pp.379-409.
Kutlu, H. A. And Ertürk, B. (2023) "E-TİCARETTE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: C2C ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİ KAPSAMINDA BİR ARAŞTIRMA", SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA GELİŞMELER 1 . Ankara: PLATANUS.
@bookchapter{bookchapter, author ={Hüseyin Ali KUTLU And author ={Berna Ertürk}, chaptertitle={E-TİCARETTE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: C2C ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİ KAPSAMINDA BİR ARAŞTIRMA}, booktitle={ SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA GELİŞMELER 1}, publisher={PLATANUS}, city={Ankara},year={2023} }