T. SÖMEN And A. S. BİLGİLİ, "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERESOSYAL KATILIM BECERİSİ KAZANDIRMA DURUMLARI," Turkish Studies , vol.12, pp.403-426, 2017
SÖMEN, T. And BİLGİLİ, A. S. 2017. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERESOSYAL KATILIM BECERİSİ KAZANDIRMA DURUMLARI. Turkish Studies , vol.12 , 403-426.
SÖMEN, T., & BİLGİLİ, A. S., (2017). SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERESOSYAL KATILIM BECERİSİ KAZANDIRMA DURUMLARI. Turkish Studies , vol.12, 403-426.
SÖMEN, TUĞBA, And Ali Sinan BİLGİLİ. "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERESOSYAL KATILIM BECERİSİ KAZANDIRMA DURUMLARI," Turkish Studies , vol.12, 403-426, 2017
SÖMEN, TUĞBA And BİLGİLİ, Ali S. . "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERESOSYAL KATILIM BECERİSİ KAZANDIRMA DURUMLARI." Turkish Studies , vol.12, pp.403-426, 2017
SÖMEN, T. And BİLGİLİ, A. S. (2017) . "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERESOSYAL KATILIM BECERİSİ KAZANDIRMA DURUMLARI." Turkish Studies , vol.12, pp.403-426.
@article{article, author={TUĞBA SÖMEN And author={Ali Sinan BİLGİLİ}, title={SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERESOSYAL KATILIM BECERİSİ KAZANDIRMA DURUMLARI}, journal={Turkish Studies}, year=2017, pages={403-426} }