Atıf Formatları
İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Derslerinde Tarih Konularının İşlenişi ve Tarihin Değeri İle İlgili Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. KAYA And A. GÜVEN, "İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Derslerinde Tarih Konularının İşlenişi ve Tarihin Değeri İle İlgili Görüşleri," Turkish Studies , vol.7, pp.675-691, 2012

KAYA, R. And GÜVEN, A. 2012. İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Derslerinde Tarih Konularının İşlenişi ve Tarihin Değeri İle İlgili Görüşleri. Turkish Studies , vol.7 , 675-691.

KAYA, R., & GÜVEN, A., (2012). İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Derslerinde Tarih Konularının İşlenişi ve Tarihin Değeri İle İlgili Görüşleri. Turkish Studies , vol.7, 675-691.

KAYA, Ramazan, And Aydın GÜVEN. "İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Derslerinde Tarih Konularının İşlenişi ve Tarihin Değeri İle İlgili Görüşleri," Turkish Studies , vol.7, 675-691, 2012

KAYA, Ramazan And GÜVEN, Aydın. "İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Derslerinde Tarih Konularının İşlenişi ve Tarihin Değeri İle İlgili Görüşleri." Turkish Studies , vol.7, pp.675-691, 2012

KAYA, R. And GÜVEN, A. (2012) . "İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Derslerinde Tarih Konularının İşlenişi ve Tarihin Değeri İle İlgili Görüşleri." Turkish Studies , vol.7, pp.675-691.

@article{article, author={Ramazan KAYA And author={Aydın GÜVEN}, title={İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Derslerinde Tarih Konularının İşlenişi ve Tarihin Değeri İle İlgili Görüşleri}, journal={Turkish Studies}, year=2012, pages={675-691} }