B. GÖKKURT And Y. SOYLU, "Öğrencilerin Problem Çözme Sürecindeki Anlam Bilgisini Kullanma Düzeyleri," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21, pp.469-488, 2013
GÖKKURT, B. And SOYLU, Y. 2013. Öğrencilerin Problem Çözme Sürecindeki Anlam Bilgisini Kullanma Düzeyleri. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21 , 469-488.
GÖKKURT, B., & SOYLU, Y., (2013). Öğrencilerin Problem Çözme Sürecindeki Anlam Bilgisini Kullanma Düzeyleri. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21, 469-488.
GÖKKURT, BURÇİN, And Yasin SOYLU. "Öğrencilerin Problem Çözme Sürecindeki Anlam Bilgisini Kullanma Düzeyleri," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21, 469-488, 2013
GÖKKURT, BURÇİN And SOYLU, Yasin. "Öğrencilerin Problem Çözme Sürecindeki Anlam Bilgisini Kullanma Düzeyleri." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21, pp.469-488, 2013
GÖKKURT, B. And SOYLU, Y. (2013) . "Öğrencilerin Problem Çözme Sürecindeki Anlam Bilgisini Kullanma Düzeyleri." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21, pp.469-488.
@article{article, author={BURÇİN GÖKKURT And author={Yasin SOYLU}, title={Öğrencilerin Problem Çözme Sürecindeki Anlam Bilgisini Kullanma Düzeyleri}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2013, pages={469-488} }