S. S. Atilgan, "Çağrı Merkezlerinde Çalışan Yeterlilikleri," In Çağrı Merkezleri Yönetimi I , Erzurum: Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018, pp.147-165.
Atilgan, S. S. Çağrı Merkezlerinde Çalışan Yeterlilikleri. 2018. In Çağrı Merkezleri Yönetimi I , Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Erzurum, 147-165.
Atilgan, S. S., (2018). Çağrı Merkezlerinde Çalışan Yeterlilikleri. Çağrı Merkezleri Yönetimi I (pp.147-165), Erzurum: Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi.
Atilgan, Sait. "Çağrı Merkezlerinde Çalışan Yeterlilikleri." In Çağrı Merkezleri Yönetimi I , 147-165. Erzurum: Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018
Atilgan, Sait S. . "Çağrı Merkezlerinde Çalışan Yeterlilikleri." Çağrı Merkezleri Yönetimi I , Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018, pp.147-165.
Atilgan, S. S. (2018) "Çağrı Merkezlerinde Çalışan Yeterlilikleri", Çağrı Merkezleri Yönetimi I . Erzurum: Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Sait Sinan ATİLGAN}, chaptertitle={Çağrı Merkezlerinde Çalışan Yeterlilikleri}, booktitle={ Çağrı Merkezleri Yönetimi I}, publisher={Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi}, city={Erzurum},year={2018} }