G. AKBULUT And B. BULADİ ÇUBUKCU, "Termal Turizmde Müşteri Şikayetlerinin Halk Sağlığı Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma," EKEV AKADEMİ DERGİSİ , pp.155-168, 2023
AKBULUT, G. And BULADİ ÇUBUKCU, B. 2023. Termal Turizmde Müşteri Şikayetlerinin Halk Sağlığı Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma. EKEV AKADEMİ DERGİSİ , 155-168.
AKBULUT, G., & BULADİ ÇUBUKCU, B., (2023). Termal Turizmde Müşteri Şikayetlerinin Halk Sağlığı Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma. EKEV AKADEMİ DERGİSİ , 155-168.
AKBULUT, Gönül, And Betül BULADİ ÇUBUKCU. "Termal Turizmde Müşteri Şikayetlerinin Halk Sağlığı Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma," EKEV AKADEMİ DERGİSİ , 155-168, 2023
AKBULUT, Gönül And BULADİ ÇUBUKCU, Betül B. . "Termal Turizmde Müşteri Şikayetlerinin Halk Sağlığı Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma." EKEV AKADEMİ DERGİSİ , pp.155-168, 2023
AKBULUT, G. And BULADİ ÇUBUKCU, B. (2023) . "Termal Turizmde Müşteri Şikayetlerinin Halk Sağlığı Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma." EKEV AKADEMİ DERGİSİ , pp.155-168.
@article{article, author={Gönül AKBULUT And author={Betül BULADİ ÇUBUKCU}, title={Termal Turizmde Müşteri Şikayetlerinin Halk Sağlığı Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma}, journal={EKEV AKADEMİ DERGİSİ}, year=2023, pages={155-168} }