D. ÖCAL, "REKLAM OKURYAZARLIĞI: REKLAMIN ‘GÖR’ DEDİĞİNİ YENİDEN OKUMA GİRİŞİMİ," In Medya Okuryazarlığı Analizleri , Ankara: Eğitim Yayınevi, 2023, pp.23-36.
ÖCAL, D. REKLAM OKURYAZARLIĞI: REKLAMIN ‘GÖR’ DEDİĞİNİ YENİDEN OKUMA GİRİŞİMİ. 2023. In Medya Okuryazarlığı Analizleri , Eğitim Yayınevi, Ankara, 23-36.
ÖCAL, D., (2023). REKLAM OKURYAZARLIĞI: REKLAMIN ‘GÖR’ DEDİĞİNİ YENİDEN OKUMA GİRİŞİMİ. Medya Okuryazarlığı Analizleri (pp.23-36), Ankara: Eğitim Yayınevi.
ÖCAL, Derya. "REKLAM OKURYAZARLIĞI: REKLAMIN ‘GÖR’ DEDİĞİNİ YENİDEN OKUMA GİRİŞİMİ." In Medya Okuryazarlığı Analizleri , 23-36. Ankara: Eğitim Yayınevi, 2023
ÖCAL, Derya. "REKLAM OKURYAZARLIĞI: REKLAMIN ‘GÖR’ DEDİĞİNİ YENİDEN OKUMA GİRİŞİMİ." Medya Okuryazarlığı Analizleri , Eğitim Yayınevi, 2023, pp.23-36.
ÖCAL, D. (2023) "REKLAM OKURYAZARLIĞI: REKLAMIN ‘GÖR’ DEDİĞİNİ YENİDEN OKUMA GİRİŞİMİ", Medya Okuryazarlığı Analizleri . Ankara: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Derya ÖCAL}, chaptertitle={REKLAM OKURYAZARLIĞI: REKLAMIN ‘GÖR’ DEDİĞİNİ YENİDEN OKUMA GİRİŞİMİ}, booktitle={ Medya Okuryazarlığı Analizleri}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Ankara},year={2023} }