N. ÇAKMAK, "Bilgi merkezlerinin yönetiminde “Balanced Scorecard: Dengeli kurumsal karne yaklaşımı," ÜNAK’05 Bildiriler: Bilgi Hizmetlerinin Organizasyonu ve Pazarlaması , İstanbul, Turkey, pp.227-244, 2005
ÇAKMAK, N. 2005. Bilgi merkezlerinin yönetiminde “Balanced Scorecard: Dengeli kurumsal karne yaklaşımı. ÜNAK’05 Bildiriler: Bilgi Hizmetlerinin Organizasyonu ve Pazarlaması , (İstanbul, Turkey), 227-244.
ÇAKMAK, N., (2005). Bilgi merkezlerinin yönetiminde “Balanced Scorecard: Dengeli kurumsal karne yaklaşımı . ÜNAK’05 Bildiriler: Bilgi Hizmetlerinin Organizasyonu ve Pazarlaması (pp.227-244). İstanbul, Turkey
ÇAKMAK, Nermin. "Bilgi merkezlerinin yönetiminde “Balanced Scorecard: Dengeli kurumsal karne yaklaşımı," ÜNAK’05 Bildiriler: Bilgi Hizmetlerinin Organizasyonu ve Pazarlaması, İstanbul, Turkey, 2005
ÇAKMAK, Nermin. "Bilgi merkezlerinin yönetiminde “Balanced Scorecard: Dengeli kurumsal karne yaklaşımı." ÜNAK’05 Bildiriler: Bilgi Hizmetlerinin Organizasyonu ve Pazarlaması , İstanbul, Turkey, pp.227-244, 2005
ÇAKMAK, N. (2005) . "Bilgi merkezlerinin yönetiminde “Balanced Scorecard: Dengeli kurumsal karne yaklaşımı." ÜNAK’05 Bildiriler: Bilgi Hizmetlerinin Organizasyonu ve Pazarlaması , İstanbul, Turkey, pp.227-244.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Nermin ÇAKMAK}, title={Bilgi merkezlerinin yönetiminde “Balanced Scorecard: Dengeli kurumsal karne yaklaşımı}, congress name={ÜNAK’05 Bildiriler: Bilgi Hizmetlerinin Organizasyonu ve Pazarlaması}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2005}, pages={227-244} }