E. Yıldız Et Al. , "Gazların Kinetik Teorisi Konusunun Ögretiminde Üç Farklı Isbirlikli Ögrenme Yönteminin Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.49, pp.24-42, 2020
Yıldız, E. Et Al. 2020. Gazların Kinetik Teorisi Konusunun Ögretiminde Üç Farklı Isbirlikli Ögrenme Yönteminin Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.49 , 24-42.
Yıldız, E., Yürüsoy, Ş., & Şimşek, Ü., (2020). Gazların Kinetik Teorisi Konusunun Ögretiminde Üç Farklı Isbirlikli Ögrenme Yönteminin Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.49, 24-42.
Yıldız, Emre, Şeyma YÜRÜSOY, And Ümit ŞİMŞEK. "Gazların Kinetik Teorisi Konusunun Ögretiminde Üç Farklı Isbirlikli Ögrenme Yönteminin Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.49, 24-42, 2020
Yıldız, Emre Et Al. "Gazların Kinetik Teorisi Konusunun Ögretiminde Üç Farklı Isbirlikli Ögrenme Yönteminin Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.49, pp.24-42, 2020
Yıldız, E. Yürüsoy, Ş. And Şimşek, Ü. (2020) . "Gazların Kinetik Teorisi Konusunun Ögretiminde Üç Farklı Isbirlikli Ögrenme Yönteminin Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.49, pp.24-42.
@article{article, author={Emre YILDIZ Et Al. }, title={Gazların Kinetik Teorisi Konusunun Ögretiminde Üç Farklı Isbirlikli Ögrenme Yönteminin Etkisi}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={24-42} }