A. ERCİŞ Et Al. , "İLİŞKİSEL PAZARLAMA BOYUTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞIÜZERİNDEKİ ETKİSİ SHAMMOUT MODELİ DEĞERLENDIRMESI," 24.Pazarlama Kongresi , Turkey, 2019
ERCİŞ, A. Et Al. 2019. İLİŞKİSEL PAZARLAMA BOYUTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞIÜZERİNDEKİ ETKİSİ SHAMMOUT MODELİ DEĞERLENDIRMESI. 24.Pazarlama Kongresi , (Turkey).
ERCİŞ, A., EIVAZZADEH, S., TÜRK, B., & ORKAN, S., (2019). İLİŞKİSEL PAZARLAMA BOYUTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞIÜZERİNDEKİ ETKİSİ SHAMMOUT MODELİ DEĞERLENDIRMESI . 24.Pazarlama Kongresi, Turkey
ERCİŞ, Aysel Et Al. "İLİŞKİSEL PAZARLAMA BOYUTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞIÜZERİNDEKİ ETKİSİ SHAMMOUT MODELİ DEĞERLENDIRMESI," 24.Pazarlama Kongresi, Turkey, 2019
ERCİŞ, Aysel Et Al. "İLİŞKİSEL PAZARLAMA BOYUTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞIÜZERİNDEKİ ETKİSİ SHAMMOUT MODELİ DEĞERLENDIRMESI." 24.Pazarlama Kongresi , Turkey, 2019
ERCİŞ, A. Et Al. (2019) . "İLİŞKİSEL PAZARLAMA BOYUTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞIÜZERİNDEKİ ETKİSİ SHAMMOUT MODELİ DEĞERLENDIRMESI." 24.Pazarlama Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Aysel ERCİŞ Et Al. }, title={İLİŞKİSEL PAZARLAMA BOYUTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞIÜZERİNDEKİ ETKİSİ SHAMMOUT MODELİ DEĞERLENDIRMESI}, congress name={24.Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2019}}