F. SEZEK Et Al. , "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları İle Bilimsel Süreç Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Fen Eğitimi ve Araştırmaları DerneğiFen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.4, pp.22-35, 2016
SEZEK, F. Et Al. 2016. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları İle Bilimsel Süreç Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Fen Eğitimi ve Araştırmaları DerneğiFen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.4 , 22-35.
SEZEK, F., ZORLU, Y., & ZORLU, F., (2016). Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları İle Bilimsel Süreç Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Fen Eğitimi ve Araştırmaları DerneğiFen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.4, 22-35.
SEZEK, Fatih, Yusuf ZORLU, And FULYA ZORLU. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları İle Bilimsel Süreç Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Fen Eğitimi ve Araştırmaları DerneğiFen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.4, 22-35, 2016
SEZEK, Fatih Et Al. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları İle Bilimsel Süreç Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Fen Eğitimi ve Araştırmaları DerneğiFen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.4, pp.22-35, 2016
SEZEK, F. ZORLU, Y. And ZORLU, F. (2016) . "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları İle Bilimsel Süreç Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Fen Eğitimi ve Araştırmaları DerneğiFen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.4, pp.22-35.
@article{article, author={Fatih SEZEK Et Al. }, title={Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları İle Bilimsel Süreç Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Fen Eğitimi ve Araştırmaları DerneğiFen Bilimleri Öğretimi Dergisi}, year=2016, pages={22-35} }