S. YORGANCI And Ö. TERZİOĞLU, "Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımının Başarıya Ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi," Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21, no.3, pp.919-930, 2013
YORGANCI, S. And TERZİOĞLU, Ö. 2013. Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımının Başarıya Ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi. Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21, no.3 , 919-930.
YORGANCI, S., & TERZİOĞLU, Ö., (2013). Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımının Başarıya Ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi. Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21, no.3, 919-930.
YORGANCI, Serpil, And Ömer TERZİOĞLU. "Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımının Başarıya Ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi," Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21, no.3, 919-930, 2013
YORGANCI, Serpil And TERZİOĞLU, Ömer. "Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımının Başarıya Ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi." Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21, no.3, pp.919-930, 2013
YORGANCI, S. And TERZİOĞLU, Ö. (2013) . "Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımının Başarıya Ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi." Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.21, no.3, pp.919-930.
@article{article, author={Serpil YORGANCI And author={Ömer TERZİOĞLU}, title={Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımının Başarıya Ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi}, journal={Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2013, pages={919-930} }