A. KAPLAN Et Al. , "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Bilişsel Farkındalıkları ile Problem Çözme Beceri Algıları arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi," 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, 2015
KAPLAN, A. Et Al. 2015. Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Bilişsel Farkındalıkları ile Problem Çözme Beceri Algıları arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi. 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (Niğde, Turkey).
KAPLAN, A., Baş, G., & Duran, M., (2015). Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Bilişsel Farkındalıkları ile Problem Çözme Beceri Algıları arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi . 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey
KAPLAN, Abdullah, Gökhan Baş, And Murat Duran. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Bilişsel Farkındalıkları ile Problem Çözme Beceri Algıları arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi," 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 2015
KAPLAN, Abdullah Et Al. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Bilişsel Farkındalıkları ile Problem Çözme Beceri Algıları arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi." 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, 2015
KAPLAN, A. Baş, G. And Duran, M. (2015) . "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Bilişsel Farkındalıkları ile Problem Çözme Beceri Algıları arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi." 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Abdullah KAPLAN Et Al. }, title={Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Bilişsel Farkındalıkları ile Problem Çözme Beceri Algıları arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi}, congress name={24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2015}}