K. DOYMUŞ And G. AKSOY, "İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin akademik başarıları üzerine Etkisi," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.47-59, 2012
DOYMUŞ, K. And AKSOY, G. 2012. İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin akademik başarıları üzerine Etkisi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2 , 47-59.
DOYMUŞ, K., & AKSOY, G., (2012). İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin akademik başarıları üzerine Etkisi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, 47-59.
DOYMUŞ, Kemal, And Gökhan AKSOY. "İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin akademik başarıları üzerine Etkisi," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, 47-59, 2012
DOYMUŞ, Kemal And AKSOY, Gökhan. "İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin akademik başarıları üzerine Etkisi." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.47-59, 2012
DOYMUŞ, K. And AKSOY, G. (2012) . "İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin akademik başarıları üzerine Etkisi." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.47-59.
@article{article, author={Kemal DOYMUŞ And author={Gökhan AKSOY}, title={İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin akademik başarıları üzerine Etkisi}, journal={Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={47-59} }