K. DOYMUŞ Et Al. , "Kimyasal Denge” Konusunun Öğretilmesinde İşbirlikli Öğretim Modeli-Okuma-Yazma-Uygulama tekniğinin Deneysel Bir Uygulamasının Öğrencilerin Akademik Başarıları Açısından Değerlendirilmesi," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 2018
DOYMUŞ, K. Et Al. 2018. Kimyasal Denge” Konusunun Öğretilmesinde İşbirlikli Öğretim Modeli-Okuma-Yazma-Uygulama tekniğinin Deneysel Bir Uygulamasının Öğrencilerin Akademik Başarıları Açısından Değerlendirilmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi .
DOYMUŞ, K., ŞAHİN, E., & GÜRSES, A., (2018). Kimyasal Denge” Konusunun Öğretilmesinde İşbirlikli Öğretim Modeli-Okuma-Yazma-Uygulama tekniğinin Deneysel Bir Uygulamasının Öğrencilerin Akademik Başarıları Açısından Değerlendirilmesi . 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
DOYMUŞ, Kemal, Elif ŞAHİN, And Ahmet GÜRSES. "Kimyasal Denge” Konusunun Öğretilmesinde İşbirlikli Öğretim Modeli-Okuma-Yazma-Uygulama tekniğinin Deneysel Bir Uygulamasının Öğrencilerin Akademik Başarıları Açısından Değerlendirilmesi," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2018
DOYMUŞ, Kemal Et Al. "Kimyasal Denge” Konusunun Öğretilmesinde İşbirlikli Öğretim Modeli-Okuma-Yazma-Uygulama tekniğinin Deneysel Bir Uygulamasının Öğrencilerin Akademik Başarıları Açısından Değerlendirilmesi." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 2018
DOYMUŞ, K. ŞAHİN, E. And GÜRSES, A. (2018) . "Kimyasal Denge” Konusunun Öğretilmesinde İşbirlikli Öğretim Modeli-Okuma-Yazma-Uygulama tekniğinin Deneysel Bir Uygulamasının Öğrencilerin Akademik Başarıları Açısından Değerlendirilmesi." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={Kemal DOYMUŞ Et Al. }, title={Kimyasal Denge” Konusunun Öğretilmesinde İşbirlikli Öğretim Modeli-Okuma-Yazma-Uygulama tekniğinin Deneysel Bir Uygulamasının Öğrencilerin Akademik Başarıları Açısından Değerlendirilmesi}, congress name={27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={}, country={}, year={2018}}