K. Deligöz And S. Ünal, "Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma (Kahve Dünyası ve Starbucks Örneği)," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.1, pp.135-156, 2017
Deligöz, K. And Ünal, S. 2017. Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma (Kahve Dünyası ve Starbucks Örneği). Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.1 , 135-156.
Deligöz, K., & Ünal, S., (2017). Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma (Kahve Dünyası ve Starbucks Örneği). Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.1, 135-156.
Deligöz, Kadir, And Sevtap ÜNAL. "Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma (Kahve Dünyası ve Starbucks Örneği)," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.1, 135-156, 2017
Deligöz, Kadir And Ünal, Sevtap. "Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma (Kahve Dünyası ve Starbucks Örneği)." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.1, pp.135-156, 2017
Deligöz, K. And Ünal, S. (2017) . "Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma (Kahve Dünyası ve Starbucks Örneği)." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.1, pp.135-156.
@article{article, author={Kadir DELİGÖZ And author={Sevtap ÜNAL}, title={Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma (Kahve Dünyası ve Starbucks Örneği)}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={135-156} }