N. TAŞ And A. GÜLCÜ, "Farklılaştırılmış Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme ve Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi," Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.34, pp.520-541, 2023
TAŞ, N. And GÜLCÜ, A. 2023. Farklılaştırılmış Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme ve Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.34 , 520-541.
TAŞ, N., & GÜLCÜ, A., (2023). Farklılaştırılmış Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme ve Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.34, 520-541.
TAŞ, Nurullah, And Aslan GÜLCÜ. "Farklılaştırılmış Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme ve Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi," Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.34, 520-541, 2023
TAŞ, Nurullah And GÜLCÜ, Aslan. "Farklılaştırılmış Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme ve Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi." Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.34, pp.520-541, 2023
TAŞ, N. And GÜLCÜ, A. (2023) . "Farklılaştırılmış Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme ve Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi." Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.34, pp.520-541.
@article{article, author={Nurullah TAŞ And author={Aslan GÜLCÜ}, title={Farklılaştırılmış Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgi-İşlemsel Düşünme ve Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi}, journal={Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2023, pages={520-541} }