B. GENÇCELEP, "SOSYAL MEDYA ARACILIĞI İLE YAPILAN REKLAMLARIN REKLAM FOTOĞRAFI SEKTÖRÜNE ETKİLERİ," ULUSLARARASI SANAD KONGRESİ , no.15476, İstanbul, Turkey, pp.583-585, 2019
GENÇCELEP, B. 2019. SOSYAL MEDYA ARACILIĞI İLE YAPILAN REKLAMLARIN REKLAM FOTOĞRAFI SEKTÖRÜNE ETKİLERİ. ULUSLARARASI SANAD KONGRESİ , (İstanbul, Turkey), 583-585.
GENÇCELEP, B., (2019). SOSYAL MEDYA ARACILIĞI İLE YAPILAN REKLAMLARIN REKLAM FOTOĞRAFI SEKTÖRÜNE ETKİLERİ . ULUSLARARASI SANAD KONGRESİ (pp.583-585). İstanbul, Turkey
GENÇCELEP, Basri. "SOSYAL MEDYA ARACILIĞI İLE YAPILAN REKLAMLARIN REKLAM FOTOĞRAFI SEKTÖRÜNE ETKİLERİ," ULUSLARARASI SANAD KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 2019
GENÇCELEP, Basri. "SOSYAL MEDYA ARACILIĞI İLE YAPILAN REKLAMLARIN REKLAM FOTOĞRAFI SEKTÖRÜNE ETKİLERİ." ULUSLARARASI SANAD KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.583-585, 2019
GENÇCELEP, B. (2019) . "SOSYAL MEDYA ARACILIĞI İLE YAPILAN REKLAMLARIN REKLAM FOTOĞRAFI SEKTÖRÜNE ETKİLERİ." ULUSLARARASI SANAD KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.583-585.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Basri GENÇCELEP}, title={SOSYAL MEDYA ARACILIĞI İLE YAPILAN REKLAMLARIN REKLAM FOTOĞRAFI SEKTÖRÜNE ETKİLERİ}, congress name={ULUSLARARASI SANAD KONGRESİ}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={583-585} }