E. Polat And D. TELLAN, "Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Kişisel Satış Süreci Memnuniyeti Erzurum İli Örneğinde Bir İnceleme," Atatürk İletişim Dergisi , vol.8, no.8, pp.115-136, 2015
Polat, E. And TELLAN, D. 2015. Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Kişisel Satış Süreci Memnuniyeti Erzurum İli Örneğinde Bir İnceleme. Atatürk İletişim Dergisi , vol.8, no.8 , 115-136.
Polat, E., & TELLAN, D., (2015). Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Kişisel Satış Süreci Memnuniyeti Erzurum İli Örneğinde Bir İnceleme. Atatürk İletişim Dergisi , vol.8, no.8, 115-136.
Polat, Esra, And Derya ÖCAL. "Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Kişisel Satış Süreci Memnuniyeti Erzurum İli Örneğinde Bir İnceleme," Atatürk İletişim Dergisi , vol.8, no.8, 115-136, 2015
Polat, Esra And TELLAN, Derya. "Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Kişisel Satış Süreci Memnuniyeti Erzurum İli Örneğinde Bir İnceleme." Atatürk İletişim Dergisi , vol.8, no.8, pp.115-136, 2015
Polat, E. And TELLAN, D. (2015) . "Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Kişisel Satış Süreci Memnuniyeti Erzurum İli Örneğinde Bir İnceleme." Atatürk İletişim Dergisi , vol.8, no.8, pp.115-136.
@article{article, author={Esra Polat And author={Derya ÖCAL}, title={Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Kişisel Satış Süreci Memnuniyeti Erzurum İli Örneğinde Bir İnceleme}, journal={Atatürk İletişim Dergisi}, year=2015, pages={115-136} }