N. HIRÇA Et Al. , "5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi iş güç ve enerji ünitesi örneği," Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.8, pp.139-152, 2011
HIRÇA, N. Et Al. 2011. 5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi iş güç ve enerji ünitesi örneği. Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.8 , 139-152.
HIRÇA, N., ÇALIK, M., & SEVEN, S., (2011). 5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi iş güç ve enerji ünitesi örneği. Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.8, 139-152.
HIRÇA, NECATİ, MUAMMER ÇALIK, And Sabriye SEVEN. "5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi iş güç ve enerji ünitesi örneği," Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.8, 139-152, 2011
HIRÇA, NECATİ Et Al. "5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi iş güç ve enerji ünitesi örneği." Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.8, pp.139-152, 2011
HIRÇA, N. ÇALIK, M. And SEVEN, S. (2011) . "5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi iş güç ve enerji ünitesi örneği." Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.8, pp.139-152.
@article{article, author={NECATİ HIRÇA Et Al. }, title={5E modeline göre geliştirilen materyallerin öğrencilerin kavramsal değişimine ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisi iş güç ve enerji ünitesi örneği}, journal={Türk Fen Eğitimi Dergisi}, year=2011, pages={139-152} }