G. Akkılıç And S. KOÇYİĞİT, "Felsefe Dersinde Altı Şapkalı Düşünme Tekniği’ne Dayalı Etkinliklerin Yaratıcılık, Eleştirel Düşünme ve Akademik Öz Yeterliğe Etkisi," MİLLİ EĞİTİM , vol.48, no.222, pp.233-253, 2019
Akkılıç, G. And KOÇYİĞİT, S. 2019. Felsefe Dersinde Altı Şapkalı Düşünme Tekniği’ne Dayalı Etkinliklerin Yaratıcılık, Eleştirel Düşünme ve Akademik Öz Yeterliğe Etkisi. MİLLİ EĞİTİM , vol.48, no.222 , 233-253.
Akkılıç, G., & KOÇYİĞİT, S., (2019). Felsefe Dersinde Altı Şapkalı Düşünme Tekniği’ne Dayalı Etkinliklerin Yaratıcılık, Eleştirel Düşünme ve Akademik Öz Yeterliğe Etkisi. MİLLİ EĞİTİM , vol.48, no.222, 233-253.
Akkılıç, Güler, And Sinan KOÇYİĞİT. "Felsefe Dersinde Altı Şapkalı Düşünme Tekniği’ne Dayalı Etkinliklerin Yaratıcılık, Eleştirel Düşünme ve Akademik Öz Yeterliğe Etkisi," MİLLİ EĞİTİM , vol.48, no.222, 233-253, 2019
Akkılıç, Güler And KOÇYİĞİT, Sinan. "Felsefe Dersinde Altı Şapkalı Düşünme Tekniği’ne Dayalı Etkinliklerin Yaratıcılık, Eleştirel Düşünme ve Akademik Öz Yeterliğe Etkisi." MİLLİ EĞİTİM , vol.48, no.222, pp.233-253, 2019
Akkılıç, G. And KOÇYİĞİT, S. (2019) . "Felsefe Dersinde Altı Şapkalı Düşünme Tekniği’ne Dayalı Etkinliklerin Yaratıcılık, Eleştirel Düşünme ve Akademik Öz Yeterliğe Etkisi." MİLLİ EĞİTİM , vol.48, no.222, pp.233-253.
@article{article, author={Güler Akkılıç And author={Sinan KOÇYİĞİT}, title={Felsefe Dersinde Altı Şapkalı Düşünme Tekniği’ne Dayalı Etkinliklerin Yaratıcılık, Eleştirel Düşünme ve Akademik Öz Yeterliğe Etkisi}, journal={MİLLİ EĞİTİM}, year=2019, pages={233-253} }