F. GEÇİKLİ, "İşitsel ve Görsel Reklam Araçları Olarak Radyo Televizyon," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.82, pp.42-47, 2000
GEÇİKLİ, F. 2000. İşitsel ve Görsel Reklam Araçları Olarak Radyo Televizyon. Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.82 , 42-47.
GEÇİKLİ, F., (2000). İşitsel ve Görsel Reklam Araçları Olarak Radyo Televizyon. Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.82, 42-47.
GEÇİKLİ, Fatma. "İşitsel ve Görsel Reklam Araçları Olarak Radyo Televizyon," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.82, 42-47, 2000
GEÇİKLİ, Fatma. "İşitsel ve Görsel Reklam Araçları Olarak Radyo Televizyon." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.82, pp.42-47, 2000
GEÇİKLİ, F. (2000) . "İşitsel ve Görsel Reklam Araçları Olarak Radyo Televizyon." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.82, pp.42-47.
@article{article, author={Fatma GEÇİKLİ}, title={İşitsel ve Görsel Reklam Araçları Olarak Radyo Televizyon}, journal={Pazarlama Dünyası Dergisi}, year=2000, pages={42-47} }