k. YILMAZ And A. ÇİLTAŞ, "Matematiksel modellerle teorem ispatlarının ilköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin ispatla ilgili görüşlerine etkisi," The Journal of Academic Social Science , vol.3, pp.66-86, 2015
YILMAZ, k. And ÇİLTAŞ, A. 2015. Matematiksel modellerle teorem ispatlarının ilköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin ispatla ilgili görüşlerine etkisi. The Journal of Academic Social Science , vol.3 , 66-86.
YILMAZ, k., & ÇİLTAŞ, A., (2015). Matematiksel modellerle teorem ispatlarının ilköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin ispatla ilgili görüşlerine etkisi. The Journal of Academic Social Science , vol.3, 66-86.
YILMAZ, kÜBRA, And Alper ÇİLTAŞ. "Matematiksel modellerle teorem ispatlarının ilköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin ispatla ilgili görüşlerine etkisi," The Journal of Academic Social Science , vol.3, 66-86, 2015
YILMAZ, kÜBRA And ÇİLTAŞ, Alper. "Matematiksel modellerle teorem ispatlarının ilköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin ispatla ilgili görüşlerine etkisi." The Journal of Academic Social Science , vol.3, pp.66-86, 2015
YILMAZ, k. And ÇİLTAŞ, A. (2015) . "Matematiksel modellerle teorem ispatlarının ilköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin ispatla ilgili görüşlerine etkisi." The Journal of Academic Social Science , vol.3, pp.66-86.
@article{article, author={kÜBRA YILMAZ And author={Alper ÇİLTAŞ}, title={Matematiksel modellerle teorem ispatlarının ilköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin ispatla ilgili görüşlerine etkisi}, journal={The Journal of Academic Social Science}, year=2015, pages={66-86} }