Ç. DEMİREL And F. DEĞİRMENCİ, "HEGEMONY OF BRANDS IN THE CONSTRUCTION OF CONSUMPTION CULTURE," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.12, no.3, pp.1851-1885, 2024
DEMİREL, Ç. And DEĞİRMENCİ, F. 2024. HEGEMONY OF BRANDS IN THE CONSTRUCTION OF CONSUMPTION CULTURE. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.12, no.3 , 1851-1885.
DEMİREL, Ç., & DEĞİRMENCİ, F., (2024). HEGEMONY OF BRANDS IN THE CONSTRUCTION OF CONSUMPTION CULTURE. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.12, no.3, 1851-1885.
DEMİREL, Çağatay, And Fatih DEĞİRMENCİ. "HEGEMONY OF BRANDS IN THE CONSTRUCTION OF CONSUMPTION CULTURE," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.12, no.3, 1851-1885, 2024
DEMİREL, Çağatay And DEĞİRMENCİ, Fatih. "HEGEMONY OF BRANDS IN THE CONSTRUCTION OF CONSUMPTION CULTURE." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.12, no.3, pp.1851-1885, 2024
DEMİREL, Ç. And DEĞİRMENCİ, F. (2024) . "HEGEMONY OF BRANDS IN THE CONSTRUCTION OF CONSUMPTION CULTURE." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.12, no.3, pp.1851-1885.
@article{article, author={Çağatay DEMİREL And author={Fatih DEĞİRMENCİ}, title={HEGEMONY OF BRANDS IN THE CONSTRUCTION OF CONSUMPTION CULTURE}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2024, pages={1851-1885} }