Ü. ŞİMŞEK Et Al. , "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Maddenin Tanecikli Yapısında Anlamaları Üzerine Etkisi," Gazı Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.29, pp.763-791, 2009
ŞİMŞEK, Ü. Et Al. 2009. İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Maddenin Tanecikli Yapısında Anlamaları Üzerine Etkisi. Gazı Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.29 , 763-791.
ŞİMŞEK, Ü., DOYMUŞ, K., DOĞAN, A., & KARAÇÖP, A., (2009). İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Maddenin Tanecikli Yapısında Anlamaları Üzerine Etkisi. Gazı Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.29, 763-791.
ŞİMŞEK, Ümit Et Al. "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Maddenin Tanecikli Yapısında Anlamaları Üzerine Etkisi," Gazı Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.29, 763-791, 2009
ŞİMŞEK, Ümit Et Al. "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Maddenin Tanecikli Yapısında Anlamaları Üzerine Etkisi." Gazı Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.29, pp.763-791, 2009
ŞİMŞEK, Ü. Et Al. (2009) . "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Maddenin Tanecikli Yapısında Anlamaları Üzerine Etkisi." Gazı Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.29, pp.763-791.
@article{article, author={Ümit ŞİMŞEK Et Al. }, title={İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Maddenin Tanecikli Yapısında Anlamaları Üzerine Etkisi}, journal={Gazı Eğitim Fakültesi Dergisi,}, year=2009, pages={763-791} }