A. ASLAN Et Al. , "Motivasyonel İfadelerle Zenginleştirilmiş Metinlerin Öğrencilerin Anlama Ve Öz Yeterlilik Düzeylerine Etkisi," Journal Of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.5, 2016
ASLAN, A. Et Al. 2016. Motivasyonel İfadelerle Zenginleştirilmiş Metinlerin Öğrencilerin Anlama Ve Öz Yeterlilik Düzeylerine Etkisi. Journal Of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.5 .
ASLAN, A., ŞILBIR, L., & KARAMAN, S., (2016). Motivasyonel İfadelerle Zenginleştirilmiş Metinlerin Öğrencilerin Anlama Ve Öz Yeterlilik Düzeylerine Etkisi. Journal Of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.5.
ASLAN, ALPER, LOKMAN ŞILBIR, And Selçuk KARAMAN. "Motivasyonel İfadelerle Zenginleştirilmiş Metinlerin Öğrencilerin Anlama Ve Öz Yeterlilik Düzeylerine Etkisi," Journal Of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.5, 2016
ASLAN, ALPER Et Al. "Motivasyonel İfadelerle Zenginleştirilmiş Metinlerin Öğrencilerin Anlama Ve Öz Yeterlilik Düzeylerine Etkisi." Journal Of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.5, 2016
ASLAN, A. ŞILBIR, L. And KARAMAN, S. (2016) . "Motivasyonel İfadelerle Zenginleştirilmiş Metinlerin Öğrencilerin Anlama Ve Öz Yeterlilik Düzeylerine Etkisi." Journal Of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.5.
@article{article, author={ALPER ASLAN Et Al. }, title={Motivasyonel İfadelerle Zenginleştirilmiş Metinlerin Öğrencilerin Anlama Ve Öz Yeterlilik Düzeylerine Etkisi}, journal={Journal Of Instructional Technologies & Teacher Education}, year=2016}