M. S. ERCİŞ, "Müşteri Hizmet Sisteminin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Açısından İncelenmesi Ve Türkiye deki Turkcell Çağrı Merkezlerinde Bir Uygulama," Marmara İletişim Fakültesi Dergisi , 2010
ERCİŞ, M. S. 2010. Müşteri Hizmet Sisteminin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Açısından İncelenmesi Ve Türkiye deki Turkcell Çağrı Merkezlerinde Bir Uygulama. Marmara İletişim Fakültesi Dergisi .
ERCİŞ, M. S., (2010). Müşteri Hizmet Sisteminin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Açısından İncelenmesi Ve Türkiye deki Turkcell Çağrı Merkezlerinde Bir Uygulama. Marmara İletişim Fakültesi Dergisi .
ERCİŞ, Mehmet. "Müşteri Hizmet Sisteminin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Açısından İncelenmesi Ve Türkiye deki Turkcell Çağrı Merkezlerinde Bir Uygulama," Marmara İletişim Fakültesi Dergisi , 2010
ERCİŞ, Mehmet S. . "Müşteri Hizmet Sisteminin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Açısından İncelenmesi Ve Türkiye deki Turkcell Çağrı Merkezlerinde Bir Uygulama." Marmara İletişim Fakültesi Dergisi , 2010
ERCİŞ, M. S. (2010) . "Müşteri Hizmet Sisteminin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Açısından İncelenmesi Ve Türkiye deki Turkcell Çağrı Merkezlerinde Bir Uygulama." Marmara İletişim Fakültesi Dergisi .
@article{article, author={Mehmet Serdar ERCİŞ}, title={Müşteri Hizmet Sisteminin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Açısından İncelenmesi Ve Türkiye deki Turkcell Çağrı Merkezlerinde Bir Uygulama}, journal={Marmara İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2010}