C. Ozan Et Al. , "Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.3, pp.301-322, 2013
Ozan, C. Et Al. 2013. Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.3 , 301-322.
Ozan, C., Taşgın, A., Bay, E., & Kaya, H. İ., (2013). Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.3, 301-322.
Ozan, Ceyhun Et Al. "Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.3, 301-322, 2013
Ozan, Ceyhun Et Al. "Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.3, pp.301-322, 2013
Ozan, C. Et Al. (2013) . "Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.3, pp.301-322.
@article{article, author={Ceyhun OZAN Et Al. }, title={Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2013, pages={301-322} }