Atıf Formatları
Sanat Tarihi Derslerinde Aktif Öğrenme Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. DİLMAÇ, "Sanat Tarihi Derslerinde Aktif Öğrenme Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi," Dün Bugün Gelecek 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyum , vol.1, Ankara, Turkey, pp.298-302, 2011

DİLMAÇ, O. 2011. Sanat Tarihi Derslerinde Aktif Öğrenme Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi. Dün Bugün Gelecek 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyum , (Ankara, Turkey), 298-302.

DİLMAÇ, O., (2011). Sanat Tarihi Derslerinde Aktif Öğrenme Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi . Dün Bugün Gelecek 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyum (pp.298-302). Ankara, Turkey

DİLMAÇ, Oğuz. "Sanat Tarihi Derslerinde Aktif Öğrenme Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi," Dün Bugün Gelecek 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyum, Ankara, Turkey, 2011

DİLMAÇ, Oğuz. "Sanat Tarihi Derslerinde Aktif Öğrenme Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi." Dün Bugün Gelecek 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyum , Ankara, Turkey, pp.298-302, 2011

DİLMAÇ, O. (2011) . "Sanat Tarihi Derslerinde Aktif Öğrenme Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi." Dün Bugün Gelecek 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyum , Ankara, Turkey, pp.298-302.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Oğuz DİLMAÇ}, title={Sanat Tarihi Derslerinde Aktif Öğrenme Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi}, congress name={Dün Bugün Gelecek 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyum}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2011}, pages={298-302} }