M. S. ERCİŞ. Kurumsal Başarının Üç Anahatarı Pazarlama-Halkla İlişkiler-Reklam. Erzurum: Eser Yayıncılık2017, pp.152
ERCİŞ, M. S. 2017. Kurumsal Başarının Üç Anahatarı Pazarlama-Halkla İlişkiler-Reklam . Eser Yayıncılık, Erzurum.
ERCİŞ, M. S., (2017). Kurumsal Başarının Üç Anahatarı Pazarlama-Halkla İlişkiler-Reklam . Erzurum: Eser Yayıncılık.
ERCİŞ, Mehmet. Kurumsal Başarının Üç Anahatarı Pazarlama-Halkla İlişkiler-Reklam . Erzurum: Eser Yayıncılık, 2017
ERCİŞ, Mehmet S. . Kurumsal Başarının Üç Anahatarı Pazarlama-Halkla İlişkiler-Reklam . Eser Yayıncılık, 2017.
ERCİŞ, M. S. (2017) Kurumsal Başarının Üç Anahatarı Pazarlama-Halkla İlişkiler-Reklam . 1st edn. Erzurum: Eser Yayıncılık.
@book{book, author={Mehmet Serdar ERCİŞ}, title={Kurumsal Başarının Üç Anahatarı Pazarlama-Halkla İlişkiler-Reklam}, publisher={Eser Yayıncılık}, year={2017} }