M. S. ERCİŞ, "Halkla İlişkilerin Pazarlama İletişiminde Yeri ve Önemi," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , pp.383-392, 2003
ERCİŞ, M. S. 2003. Halkla İlişkilerin Pazarlama İletişiminde Yeri ve Önemi. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 383-392.
ERCİŞ, M. S., (2003). Halkla İlişkilerin Pazarlama İletişiminde Yeri ve Önemi. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 383-392.
ERCİŞ, Mehmet. "Halkla İlişkilerin Pazarlama İletişiminde Yeri ve Önemi," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 383-392, 2003
ERCİŞ, Mehmet S. . "Halkla İlişkilerin Pazarlama İletişiminde Yeri ve Önemi." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , pp.383-392, 2003
ERCİŞ, M. S. (2003) . "Halkla İlişkilerin Pazarlama İletişiminde Yeri ve Önemi." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , pp.383-392.
@article{article, author={Mehmet Serdar ERCİŞ}, title={Halkla İlişkilerin Pazarlama İletişiminde Yeri ve Önemi}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2003, pages={383-392} }