F. KARCIOĞLU And E. KURT, "Örgütsel İletişimin Etkinliği Açısından Kurumsal Bloglar ve Birkaç Kurumsal Blogun İncelenmesi Corporate Blogging for Efficiency of Organizational Communication and Researching Some Corporate Blogs," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , pp.49-63, 2009
KARCIOĞLU, F. And KURT, E. 2009. Örgütsel İletişimin Etkinliği Açısından Kurumsal Bloglar ve Birkaç Kurumsal Blogun İncelenmesi Corporate Blogging for Efficiency of Organizational Communication and Researching Some Corporate Blogs. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 49-63.
KARCIOĞLU, F., & KURT, E., (2009). Örgütsel İletişimin Etkinliği Açısından Kurumsal Bloglar ve Birkaç Kurumsal Blogun İncelenmesi Corporate Blogging for Efficiency of Organizational Communication and Researching Some Corporate Blogs. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 49-63.
KARCIOĞLU, Fatih, And ESAT KURT. "Örgütsel İletişimin Etkinliği Açısından Kurumsal Bloglar ve Birkaç Kurumsal Blogun İncelenmesi Corporate Blogging for Efficiency of Organizational Communication and Researching Some Corporate Blogs," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 49-63, 2009
KARCIOĞLU, Fatih And KURT, ESAT. "Örgütsel İletişimin Etkinliği Açısından Kurumsal Bloglar ve Birkaç Kurumsal Blogun İncelenmesi Corporate Blogging for Efficiency of Organizational Communication and Researching Some Corporate Blogs." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , pp.49-63, 2009
KARCIOĞLU, F. And KURT, E. (2009) . "Örgütsel İletişimin Etkinliği Açısından Kurumsal Bloglar ve Birkaç Kurumsal Blogun İncelenmesi Corporate Blogging for Efficiency of Organizational Communication and Researching Some Corporate Blogs." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , pp.49-63.
@article{article, author={Fatih KARCIOĞLU And author={ESAT KURT}, title={Örgütsel İletişimin Etkinliği Açısından Kurumsal Bloglar ve Birkaç Kurumsal Blogun İncelenmesi Corporate Blogging for Efficiency of Organizational Communication and Researching Some Corporate Blogs}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={49-63} }