B. ŞİŞMAN And S. KÜÇÜK, "Öğretmen Adaylarının Robotik Programlamada Akış, Kaygı ve Bilişsel Yük Seviyeleri," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.8, no.2, pp.108-124, 2018
ŞİŞMAN, B. And KÜÇÜK, S. 2018. Öğretmen Adaylarının Robotik Programlamada Akış, Kaygı ve Bilişsel Yük Seviyeleri. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.8, no.2 , 108-124.
ŞİŞMAN, B., & KÜÇÜK, S., (2018). Öğretmen Adaylarının Robotik Programlamada Akış, Kaygı ve Bilişsel Yük Seviyeleri. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.8, no.2, 108-124.
ŞİŞMAN, BURAK, And Sevda KÜÇÜK. "Öğretmen Adaylarının Robotik Programlamada Akış, Kaygı ve Bilişsel Yük Seviyeleri," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.8, no.2, 108-124, 2018
ŞİŞMAN, BURAK And KÜÇÜK, Sevda. "Öğretmen Adaylarının Robotik Programlamada Akış, Kaygı ve Bilişsel Yük Seviyeleri." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.8, no.2, pp.108-124, 2018
ŞİŞMAN, B. And KÜÇÜK, S. (2018) . "Öğretmen Adaylarının Robotik Programlamada Akış, Kaygı ve Bilişsel Yük Seviyeleri." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.8, no.2, pp.108-124.
@article{article, author={BURAK ŞİŞMAN And author={Sevda KÜÇÜK}, title={Öğretmen Adaylarının Robotik Programlamada Akış, Kaygı ve Bilişsel Yük Seviyeleri}, journal={Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama}, year=2018, pages={108-124} }