M. Yılmaz And A. ERCİŞ, "Endüstriyel Pazarlarda Kişisel ve Kişisel Olmayan Bilgi Kaynaklarının Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi," Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.27-44, 2012
Yılmaz, M. And ERCİŞ, A. 2012. Endüstriyel Pazarlarda Kişisel ve Kişisel Olmayan Bilgi Kaynaklarının Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2 , 27-44.
Yılmaz, M., & ERCİŞ, A., (2012). Endüstriyel Pazarlarda Kişisel ve Kişisel Olmayan Bilgi Kaynaklarının Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 27-44.
Yılmaz, M.K., And Aysel ERCİŞ. "Endüstriyel Pazarlarda Kişisel ve Kişisel Olmayan Bilgi Kaynaklarının Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi," Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, 27-44, 2012
Yılmaz, M.K. And ERCİŞ, Aysel. "Endüstriyel Pazarlarda Kişisel ve Kişisel Olmayan Bilgi Kaynaklarının Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi." Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.27-44, 2012
Yılmaz, M. And ERCİŞ, A. (2012) . "Endüstriyel Pazarlarda Kişisel ve Kişisel Olmayan Bilgi Kaynaklarının Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi." Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.4, no.2, pp.27-44.
@article{article, author={M.K. Yılmaz And author={Aysel ERCİŞ}, title={Endüstriyel Pazarlarda Kişisel ve Kişisel Olmayan Bilgi Kaynaklarının Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi}, journal={Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={27-44} }