E. ÖZAY KÖSE, "Mitoz ve Mayoz Konusunda İşbirlikli Öğrenme ve Geleneksel Öğrenme Yöntemlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi," Atatürk Üniversitesi Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.2, pp.62-73, 2007
ÖZAY KÖSE, E. 2007. Mitoz ve Mayoz Konusunda İşbirlikli Öğrenme ve Geleneksel Öğrenme Yöntemlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi. Atatürk Üniversitesi Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.2 , 62-73.
ÖZAY KÖSE, E., (2007). Mitoz ve Mayoz Konusunda İşbirlikli Öğrenme ve Geleneksel Öğrenme Yöntemlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi. Atatürk Üniversitesi Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.2, 62-73.
ÖZAY KÖSE, Esra. "Mitoz ve Mayoz Konusunda İşbirlikli Öğrenme ve Geleneksel Öğrenme Yöntemlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi," Atatürk Üniversitesi Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.2, 62-73, 2007
ÖZAY KÖSE, Esra Ö. . "Mitoz ve Mayoz Konusunda İşbirlikli Öğrenme ve Geleneksel Öğrenme Yöntemlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi." Atatürk Üniversitesi Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.2, pp.62-73, 2007
ÖZAY KÖSE, E. (2007) . "Mitoz ve Mayoz Konusunda İşbirlikli Öğrenme ve Geleneksel Öğrenme Yöntemlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi." Atatürk Üniversitesi Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.2, pp.62-73.
@article{article, author={Esra ÖZAY KÖSE}, title={Mitoz ve Mayoz Konusunda İşbirlikli Öğrenme ve Geleneksel Öğrenme Yöntemlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi}, journal={Atatürk Üniversitesi Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi,}, year=2007, pages={62-73} }