A. D. Tanay Öztürk, "GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE MONTESSORİ EĞİTİMİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BİLGİ DÜZEYİNE ETKİSİ," EĞİTİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.561-569, 2020
Tanay Öztürk, A. D. 2020. GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE MONTESSORİ EĞİTİMİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BİLGİ DÜZEYİNE ETKİSİ. EĞİTİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.2 , 561-569.
Tanay Öztürk, A. D., (2020). GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE MONTESSORİ EĞİTİMİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BİLGİ DÜZEYİNE ETKİSİ. EĞİTİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.2, 561-569.
Tanay Öztürk, Aycel. "GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE MONTESSORİ EĞİTİMİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BİLGİ DÜZEYİNE ETKİSİ," EĞİTİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.2, 561-569, 2020
Tanay Öztürk, Aycel D. . "GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE MONTESSORİ EĞİTİMİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BİLGİ DÜZEYİNE ETKİSİ." EĞİTİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.561-569, 2020
Tanay Öztürk, A. D. (2020) . "GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE MONTESSORİ EĞİTİMİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BİLGİ DÜZEYİNE ETKİSİ." EĞİTİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.561-569.
@article{article, author={Aycel Derya TANAY ÖZTÜRK}, title={GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE MONTESSORİ EĞİTİMİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BİLGİ DÜZEYİNE ETKİSİ}, journal={EĞİTİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2020, pages={561-569} }