Y. Topcu, "Gıda ürünlerinde pazarlama marjı ve cebirsel analiz.," Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi , vol.34, no.2, pp.199-207, 2003
Topcu, Y. 2003. Gıda ürünlerinde pazarlama marjı ve cebirsel analiz.. Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi , vol.34, no.2 , 199-207.
Topcu, Y., (2003). Gıda ürünlerinde pazarlama marjı ve cebirsel analiz.. Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi , vol.34, no.2, 199-207.
Topcu, Yavuz. "Gıda ürünlerinde pazarlama marjı ve cebirsel analiz.," Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi , vol.34, no.2, 199-207, 2003
Topcu, Yavuz. "Gıda ürünlerinde pazarlama marjı ve cebirsel analiz.." Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi , vol.34, no.2, pp.199-207, 2003
Topcu, Y. (2003) . "Gıda ürünlerinde pazarlama marjı ve cebirsel analiz.." Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi , vol.34, no.2, pp.199-207.
@article{article, author={Yavuz TOPCU}, title={Gıda ürünlerinde pazarlama marjı ve cebirsel analiz.}, journal={Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi}, year=2003, pages={199-207} }