E. YILDIZ Et Al. , "Jigsaw Entegre Edilmiş Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları Bilgilerinin Kalıcılığı ve Fen Bilimleri Öğrenme Kaygı Düzeyleri Üzerine Etkisi," dicle üniversitesi ziya gökalp eğitim fakültesi dergisi , pp.333-345, 2016
YILDIZ, E. Et Al. 2016. Jigsaw Entegre Edilmiş Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları Bilgilerinin Kalıcılığı ve Fen Bilimleri Öğrenme Kaygı Düzeyleri Üzerine Etkisi. dicle üniversitesi ziya gökalp eğitim fakültesi dergisi , 333-345.
YILDIZ, E., ŞİMŞEK, Ü., & yüksel, f., (2016). Jigsaw Entegre Edilmiş Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları Bilgilerinin Kalıcılığı ve Fen Bilimleri Öğrenme Kaygı Düzeyleri Üzerine Etkisi. dicle üniversitesi ziya gökalp eğitim fakültesi dergisi , 333-345.
YILDIZ, Emre, Ümit ŞİMŞEK, And feyza yüksel. "Jigsaw Entegre Edilmiş Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları Bilgilerinin Kalıcılığı ve Fen Bilimleri Öğrenme Kaygı Düzeyleri Üzerine Etkisi," dicle üniversitesi ziya gökalp eğitim fakültesi dergisi , 333-345, 2016
YILDIZ, Emre Et Al. "Jigsaw Entegre Edilmiş Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları Bilgilerinin Kalıcılığı ve Fen Bilimleri Öğrenme Kaygı Düzeyleri Üzerine Etkisi." dicle üniversitesi ziya gökalp eğitim fakültesi dergisi , pp.333-345, 2016
YILDIZ, E. ŞİMŞEK, Ü. And yüksel, f. (2016) . "Jigsaw Entegre Edilmiş Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları Bilgilerinin Kalıcılığı ve Fen Bilimleri Öğrenme Kaygı Düzeyleri Üzerine Etkisi." dicle üniversitesi ziya gökalp eğitim fakültesi dergisi , pp.333-345.
@article{article, author={Emre YILDIZ Et Al. }, title={Jigsaw Entegre Edilmiş Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları Bilgilerinin Kalıcılığı ve Fen Bilimleri Öğrenme Kaygı Düzeyleri Üzerine Etkisi}, journal={dicle üniversitesi ziya gökalp eğitim fakültesi dergisi}, year=2016, pages={333-345} }