Y. Topcu Et Al. , "Tüketicilerin Süt Tüketim Tercih Modellerini Temel Alan Pazarlama Taktik ve Stratejilerinin Belirlenmesi," Alınteri Zirai Bilimler Dergisi , vol.30, pp.18-32, 2016
Topcu, Y. Et Al. 2016. Tüketicilerin Süt Tüketim Tercih Modellerini Temel Alan Pazarlama Taktik ve Stratejilerinin Belirlenmesi. Alınteri Zirai Bilimler Dergisi , vol.30 , 18-32.
Topcu, Y., Baran, D., & Denizli, G., (2016). Tüketicilerin Süt Tüketim Tercih Modellerini Temel Alan Pazarlama Taktik ve Stratejilerinin Belirlenmesi. Alınteri Zirai Bilimler Dergisi , vol.30, 18-32.
Topcu, Yavuz, Derya Baran, And Gökçe Denizli. "Tüketicilerin Süt Tüketim Tercih Modellerini Temel Alan Pazarlama Taktik ve Stratejilerinin Belirlenmesi," Alınteri Zirai Bilimler Dergisi , vol.30, 18-32, 2016
Topcu, Yavuz Et Al. "Tüketicilerin Süt Tüketim Tercih Modellerini Temel Alan Pazarlama Taktik ve Stratejilerinin Belirlenmesi." Alınteri Zirai Bilimler Dergisi , vol.30, pp.18-32, 2016
Topcu, Y. Baran, D. And Denizli, G. (2016) . "Tüketicilerin Süt Tüketim Tercih Modellerini Temel Alan Pazarlama Taktik ve Stratejilerinin Belirlenmesi." Alınteri Zirai Bilimler Dergisi , vol.30, pp.18-32.
@article{article, author={Yavuz TOPCU Et Al. }, title={Tüketicilerin Süt Tüketim Tercih Modellerini Temel Alan Pazarlama Taktik ve Stratejilerinin Belirlenmesi}, journal={Alınteri Zirai Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={18-32} }