Atıf Formatları
DİJİTAL REKLAMLARIN AKILLI TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ EKSENİNDE ANALİZİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. E. ÖZDEMİR And D. ÖCAL, "DİJİTAL REKLAMLARIN AKILLI TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ EKSENİNDE ANALİZİ," Digital Communication Journal , vol.5, no.6, pp.112-128, 2022

ÖZDEMİR, Y. E. And ÖCAL, D. 2022. DİJİTAL REKLAMLARIN AKILLI TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ EKSENİNDE ANALİZİ. Digital Communication Journal , vol.5, no.6 , 112-128.

ÖZDEMİR, Y. E., & ÖCAL, D., (2022). DİJİTAL REKLAMLARIN AKILLI TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ EKSENİNDE ANALİZİ. Digital Communication Journal , vol.5, no.6, 112-128.

ÖZDEMİR, YUNUS, And Derya ÖCAL. "DİJİTAL REKLAMLARIN AKILLI TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ EKSENİNDE ANALİZİ," Digital Communication Journal , vol.5, no.6, 112-128, 2022

ÖZDEMİR, YUNUS E. And ÖCAL, Derya. "DİJİTAL REKLAMLARIN AKILLI TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ EKSENİNDE ANALİZİ." Digital Communication Journal , vol.5, no.6, pp.112-128, 2022

ÖZDEMİR, Y. E. And ÖCAL, D. (2022) . "DİJİTAL REKLAMLARIN AKILLI TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ EKSENİNDE ANALİZİ." Digital Communication Journal , vol.5, no.6, pp.112-128.

@article{article, author={YUNUS EMRE ÖZDEMİR And author={Derya ÖCAL}, title={DİJİTAL REKLAMLARIN AKILLI TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ EKSENİNDE ANALİZİ}, journal={Digital Communication Journal}, year=2022, pages={112-128} }