M. K. TİMUROĞLU, "Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler," 17. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Kongresi Emeğin Değeri , Erzurum, Turkey, pp.201-205, 2016
TİMUROĞLU, M. K. 2016. Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler. 17. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Kongresi Emeğin Değeri , (Erzurum, Turkey), 201-205.
TİMUROĞLU, M. K., (2016). Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler . 17. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Kongresi Emeğin Değeri (pp.201-205). Erzurum, Turkey
TİMUROĞLU, Muhammed. "Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler," 17. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Kongresi Emeğin Değeri, Erzurum, Turkey, 2016
TİMUROĞLU, Muhammed K. . "Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler." 17. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Kongresi Emeğin Değeri , Erzurum, Turkey, pp.201-205, 2016
TİMUROĞLU, M. K. (2016) . "Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler." 17. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Kongresi Emeğin Değeri , Erzurum, Turkey, pp.201-205.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Muhammed Kürşat TİMUROĞLU}, title={Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler}, congress name={17. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Kongresi Emeğin Değeri}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2016}, pages={201-205} }