O. ÇAVDAR And K. DOYMUŞ, "Karışımlar konusunun öğretilmesinde işbirlikli öğrenme yönteminin iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke ve modellerle kullanılması," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.14, pp.325-346, 2018
ÇAVDAR, O. And DOYMUŞ, K. 2018. Karışımlar konusunun öğretilmesinde işbirlikli öğrenme yönteminin iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke ve modellerle kullanılması. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.14 , 325-346.
ÇAVDAR, O., & DOYMUŞ, K., (2018). Karışımlar konusunun öğretilmesinde işbirlikli öğrenme yönteminin iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke ve modellerle kullanılması. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.14, 325-346.
ÇAVDAR, OYLUM, And Kemal DOYMUŞ. "Karışımlar konusunun öğretilmesinde işbirlikli öğrenme yönteminin iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke ve modellerle kullanılması," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.14, 325-346, 2018
ÇAVDAR, OYLUM And DOYMUŞ, Kemal. "Karışımlar konusunun öğretilmesinde işbirlikli öğrenme yönteminin iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke ve modellerle kullanılması." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.14, pp.325-346, 2018
ÇAVDAR, O. And DOYMUŞ, K. (2018) . "Karışımlar konusunun öğretilmesinde işbirlikli öğrenme yönteminin iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke ve modellerle kullanılması." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.14, pp.325-346.
@article{article, author={OYLUM ÇAVDAR And author={Kemal DOYMUŞ}, title={Karışımlar konusunun öğretilmesinde işbirlikli öğrenme yönteminin iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke ve modellerle kullanılması}, journal={Eğitimde Kuram ve Uygulama}, year=2018, pages={325-346} }