g. NURTEN Et Al. , "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi," e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, pp.19-27, 2015
NURTEN, g. Et Al. 2015. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi. e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2 , 19-27.
NURTEN, g., ŞİMŞEK, U., & BERBER, K., (2015). İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi. e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, 19-27.
NURTEN, gürbüz, Ufuk ŞİMŞEK, And KADİR BERBER. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi," e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, 19-27, 2015
NURTEN, gürbüz Et Al. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi." e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, pp.19-27, 2015
NURTEN, g. ŞİMŞEK, U. And BERBER, K. (2015) . "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi." e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, pp.19-27.
@article{article, author={gürbüz NURTEN Et Al. }, title={İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi}, journal={e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={19-27} }