M. S. ERCİŞ, "Kitle İletişim Aracı Olarak Medyanın Tüketicilerin Korunmasındaki Rolü ve Önemi," Pazarlama Dünyası dergisi , pp.32-34, 2005
ERCİŞ, M. S. 2005. Kitle İletişim Aracı Olarak Medyanın Tüketicilerin Korunmasındaki Rolü ve Önemi. Pazarlama Dünyası dergisi , 32-34.
ERCİŞ, M. S., (2005). Kitle İletişim Aracı Olarak Medyanın Tüketicilerin Korunmasındaki Rolü ve Önemi. Pazarlama Dünyası dergisi , 32-34.
ERCİŞ, Mehmet. "Kitle İletişim Aracı Olarak Medyanın Tüketicilerin Korunmasındaki Rolü ve Önemi," Pazarlama Dünyası dergisi , 32-34, 2005
ERCİŞ, Mehmet S. . "Kitle İletişim Aracı Olarak Medyanın Tüketicilerin Korunmasındaki Rolü ve Önemi." Pazarlama Dünyası dergisi , pp.32-34, 2005
ERCİŞ, M. S. (2005) . "Kitle İletişim Aracı Olarak Medyanın Tüketicilerin Korunmasındaki Rolü ve Önemi." Pazarlama Dünyası dergisi , pp.32-34.
@article{article, author={Mehmet Serdar ERCİŞ}, title={Kitle İletişim Aracı Olarak Medyanın Tüketicilerin Korunmasındaki Rolü ve Önemi}, journal={Pazarlama Dünyası dergisi}, year=2005, pages={32-34} }