F. CEVGER And Z. AKKUŞ, "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.107-119, 2022
CEVGER, F. And AKKUŞ, Z. 2022. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1 , 107-119.
CEVGER, F., & AKKUŞ, Z., (2022). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, 107-119.
CEVGER, FİGEN, And Zekerya AKKUŞ. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, 107-119, 2022
CEVGER, FİGEN And AKKUŞ, Zekerya. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.107-119, 2022
CEVGER, F. And AKKUŞ, Z. (2022) . "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.107-119.
@article{article, author={FİGEN CEVGER And author={Zekerya AKKUŞ}, title={Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={107-119} }