O. ÇAVDAR And K. DOYMUŞ, "İyi Bir Eğitim Ortamını İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme Yöntemi İle Kullanılmasının Fen ve Teknoloji Dersinde Başarıya Etkisi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, pp.441-466, 2016
ÇAVDAR, O. And DOYMUŞ, K. 2016. İyi Bir Eğitim Ortamını İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme Yöntemi İle Kullanılmasının Fen ve Teknoloji Dersinde Başarıya Etkisi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20 , 441-466.
ÇAVDAR, O., & DOYMUŞ, K., (2016). İyi Bir Eğitim Ortamını İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme Yöntemi İle Kullanılmasının Fen ve Teknoloji Dersinde Başarıya Etkisi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, 441-466.
ÇAVDAR, OYLUM, And Kemal DOYMUŞ. "İyi Bir Eğitim Ortamını İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme Yöntemi İle Kullanılmasının Fen ve Teknoloji Dersinde Başarıya Etkisi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, 441-466, 2016
ÇAVDAR, OYLUM And DOYMUŞ, Kemal. "İyi Bir Eğitim Ortamını İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme Yöntemi İle Kullanılmasının Fen ve Teknoloji Dersinde Başarıya Etkisi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, pp.441-466, 2016
ÇAVDAR, O. And DOYMUŞ, K. (2016) . "İyi Bir Eğitim Ortamını İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme Yöntemi İle Kullanılmasının Fen ve Teknoloji Dersinde Başarıya Etkisi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, pp.441-466.
@article{article, author={OYLUM ÇAVDAR And author={Kemal DOYMUŞ}, title={İyi Bir Eğitim Ortamını İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme Yöntemi İle Kullanılmasının Fen ve Teknoloji Dersinde Başarıya Etkisi}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={441-466} }