P. YILDIRIM And K. DOYMUŞ, "STEM Etkinliklerinin Öğrencilerin Öz-Yeterlik Algıları ve Konunun Öğrenilmesi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi , pp.261, 2018
YILDIRIM, P. And DOYMUŞ, K. 2018. STEM Etkinliklerinin Öğrencilerin Öz-Yeterlik Algıları ve Konunun Öğrenilmesi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi , 261.
YILDIRIM, P., & DOYMUŞ, K., (2018). STEM Etkinliklerinin Öğrencilerin Öz-Yeterlik Algıları ve Konunun Öğrenilmesi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi . Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.261).
YILDIRIM, Pelin, And Kemal DOYMUŞ. "STEM Etkinliklerinin Öğrencilerin Öz-Yeterlik Algıları ve Konunun Öğrenilmesi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 2018
YILDIRIM, Pelin And DOYMUŞ, Kemal. "STEM Etkinliklerinin Öğrencilerin Öz-Yeterlik Algıları ve Konunun Öğrenilmesi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi , pp.261, 2018
YILDIRIM, P. And DOYMUŞ, K. (2018) . "STEM Etkinliklerinin Öğrencilerin Öz-Yeterlik Algıları ve Konunun Öğrenilmesi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi , p.261.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Pelin YILDIRIM And author={Kemal DOYMUŞ}, title={STEM Etkinliklerinin Öğrencilerin Öz-Yeterlik Algıları ve Konunun Öğrenilmesi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi}, congress name={Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={}, country={}, year={2018}, pages={261} }