A. Kıızılkaya And S. Seven, "Fen Öğretiminde Jigsaw I Tekniğinin Öğrencilerin Bloom Taksonomisi’nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, pp.250-270, 2017
Kıızılkaya, A. And Seven, S. 2017. Fen Öğretiminde Jigsaw I Tekniğinin Öğrencilerin Bloom Taksonomisi’nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19 , 250-270.
Kıızılkaya, A., & Seven, S., (2017). Fen Öğretiminde Jigsaw I Tekniğinin Öğrencilerin Bloom Taksonomisi’nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, 250-270.
Kıızılkaya, Alime, And Sabriye SEVEN. "Fen Öğretiminde Jigsaw I Tekniğinin Öğrencilerin Bloom Taksonomisi’nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, 250-270, 2017
Kıızılkaya, Alime And Seven, Sabriye. "Fen Öğretiminde Jigsaw I Tekniğinin Öğrencilerin Bloom Taksonomisi’nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, pp.250-270, 2017
Kıızılkaya, A. And Seven, S. (2017) . "Fen Öğretiminde Jigsaw I Tekniğinin Öğrencilerin Bloom Taksonomisi’nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, pp.250-270.
@article{article, author={Alime Kıızılkaya And author={Sabriye SEVEN}, title={Fen Öğretiminde Jigsaw I Tekniğinin Öğrencilerin Bloom Taksonomisi’nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={250-270} }